2.06.2016

#1 I'm a little girl

Cześć!

     Jak wam minął dzień? Mi świetnie! Najbardziej zadowolona jestem z faktu, że zdałam (o zgrozo)fizykę. Jak w gimnazjum rozumiałam ten przedmiot lub nawet lubiłam i miałam z niego świetne oceny tak w liceum kompletnie sobie z nim nie radzę.. Może to wina obrzydzenia tego przedmiotu przez nauczyciela lub brak umiejętności nauczania go przez moją ukochaną pani. Jeszcze bardziej osłodziłam sobie ten dzień zakupami z moimi najlepszymi koleżankami z klasy. Mimo, że dzisiaj nic nie kupiłam upatrzyłam sobie przepiękną sukienką oraz spódniczkę- a ponieważ to rzadkość, że spodoba mi się coś co nie ma nogawek- mama postanowiła ufundować mi te piękności. Mam nadzieję, że jutro będą moje rozmiary! Ale bądźmy dobrej myśli.

      Co do mnie to pewnie zastanawiacie się kim jestem. Więc jestem Lex, urodziłam się w 99', pochodzę z wielkopolski i chodzę do liceum. Nie mam wielu znajomych przez mój charakter, który jest dość trudny do zrozumienia, ale ci którzy są ze mną blisko wiedzą jaka jestem naprawdę, również nie mam wrogów przez moją neutralność w stosunku do osób które mnie obchodzą. Nie jestem ambitnym człowiekiem, więc moim hobby jest czytanie ff i muzyka pod każdym względem. Czy jestem jakoś utalentowana? Jeśli obejrzenie całego sezonu serialu w noc się liczy to tak. Jeśli zastanawiacie się czemu w nazwie bloga jest 'little girl' tłumaczę, że mam ledwo 160cm co jest chyba odpowiednie do tej nazwy. No i akurat słuchałam Little Girl Big World zespołu Magic!. To chyba tyle na mój temat bo nie chcę was zanudzać moją nudną osobą.

       Czemu założyłam bloga? Od dłuższego czasu chciałam go prowadzić, lecz zawsze po notce przestawałam pisać, ale teraz jestem zmotywowana by zacząć robić wszystko od nowa. Postanowiłam coś unormować w moim życiu i postanowiłam prowadzić bloga gdzie będę mogła dzielić się z wami praktycznie wszystkim. Od zakupów przez szkołę, aż do przepisów. Na pierwszy wpis to chyba tyle, ponieważ nie chcę przedłużać. Witam was w moim życiu.


Do następnego postu 
Lex xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz